آ
-
آزادیخواهی
تحلیل میهندوستی و آزادیخواهی در اشعار احمد محرم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 53-67]
-
آموزش
رویکرد غوطهوری تعاملی و اثربخشی آن بهعنوان یک استراتژی جهانی در آموزش زبان عربی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 139-153]
-
آموزش
چالشهای آموزش زبان عربی در مدارس ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 184-195]
-
آموزش مجازی
بررسی چالشها و راهکارهای آموزش مجازی درس عربی در ایام کرونا [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-37]
-
آموزههای دینی
زیباشناختی درونمایههای شعرکودکونوجوان قطری- نمونه پژوهش- شعر حصه العوضی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 25-45]
ا
-
احلام مستغانمی
شخصیتپردازی چهرههای مقاومت در رمان ذاکرة الجسد احلام مستغانمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-81]
-
احمد محرّم
تحلیل میهندوستی و آزادیخواهی در اشعار احمد محرم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 53-67]
-
ادبیات پایداری
واکاوی سبکشناسانه در قصیدهی «الجسر» از محمود درویش براساس ادبیات پایداری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 88-104]
-
ادبیات کودک قطر
زیباشناختی درونمایههای شعرکودکونوجوان قطری- نمونه پژوهش- شعر حصه العوضی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 25-45]
-
اروپا
بررسی فرایند آموزش زبان عربی در کشورهای اروپایی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 38-52]
-
الاستعمال اللغوی المعاصر
المقابل اللغوی المعاصر لما انفرد به القرآن الکریم (الجذور المبدوءة بحرف الخاء أنموذجاً) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 154-163]
-
الجذور المبدوءة بحرف الخاء
المقابل اللغوی المعاصر لما انفرد به القرآن الکریم (الجذور المبدوءة بحرف الخاء أنموذجاً) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 154-163]
-
الجسر
واکاوی سبکشناسانه در قصیدهی «الجسر» از محمود درویش براساس ادبیات پایداری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 88-104]
-
السخریة
" المناهی اللفظیة و السخریة فی شعر مظفر النواب بدراسة دلالیة و لغویة " [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-237]
-
القرآن الکریم
المقابل اللغوی المعاصر لما انفرد به القرآن الکریم (الجذور المبدوءة بحرف الخاء أنموذجاً) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 154-163]
-
اللغات السامیة
المقابل اللغوی المعاصر لما انفرد به القرآن الکریم (الجذور المبدوءة بحرف الخاء أنموذجاً) [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 154-163]
-
اللغة
أصل اللغة مقاربة لسانیة [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 177-193]
-
المناهی اللفظیة
" المناهی اللفظیة و السخریة فی شعر مظفر النواب بدراسة دلالیة و لغویة " [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-237]
-
اندلس
تجلی سویههای زهداندیشی در شعر و اندیشه غزال اندلسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 105-120]
-
اهداف
بررسی فرایند آموزش زبان عربی در کشورهای اروپایی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 38-52]
ب
-
بدر شاکرالسیاب
خوانشی بر قصیدة سرود باران (أنشودة المطر) سرودهی بدر شاکر السیاب از منظر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 97-112]
-
برنامهی درسی
تحلیل محتوای کتاب «عربی زبان قرآن پایه هفتم، متوسطه اول» از منظر میزان انطباق تمارین کتاب با برنامه درسی و رویکرد ارتباطی آموزش زبان (مورد پژوهشی: مجموع تمارین کتاب) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 145-162]
-
بیانگیزگی
علل بیانگیزگی و ضعف دانشآموزانِ مقطع دومِ متوسطه در درس عربی از دیدگاه معلمان ناحیۀ سه شهر قم [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 62-87]
-
بیماری کووید 19
بررسی چالشها و راهکارهای آموزش مجازی درس عربی در ایام کرونا [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-37]
پ
-
پروین اعتصامی
مقایسه رویکرد فهد العسکر و پروین اعتصامی به مسائل اجتماعی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 82-96]
ت
-
تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف
خوانشی بر قصیدة سرود باران (أنشودة المطر) سرودهی بدر شاکر السیاب از منظر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 97-112]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب «عربی زبان قرآن پایه هفتم، متوسطه اول» از منظر میزان انطباق تمارین کتاب با برنامه درسی و رویکرد ارتباطی آموزش زبان (مورد پژوهشی: مجموع تمارین کتاب) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 145-162]
-
ترجمه
چالشها و موانع معادلیابی در برگردانهای عربی به فارسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
تمنّی
بررسی ساختار نحوی و بلاغی " لیت" در قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 113-128]
ج
-
جواهری
کارکرد دلالتی ضمایر در رثائیات حسینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-24]
-
جومسکی
أصل اللغة مقاربة لسانیة [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 177-193]
چ
-
چالش
چالشهای آموزش زبان عربی در مدارس ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 184-195]
-
چالشها
چالشها و موانع معادلیابی در برگردانهای عربی به فارسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
چالشهای ایام کرونا
بررسی چالشها و راهکارهای آموزش مجازی درس عربی در ایام کرونا [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-37]
ح
-
حَسّان
تحلیل اجتماعی عناصر رمان طوق الطهاره از محمد حسن علوان با توجه ویژه به تکنیکهای روایتگری و زاویه دیدِ اول شخص داستان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-183]
-
حصه العوضی
زیباشناختی درونمایههای شعرکودکونوجوان قطری- نمونه پژوهش- شعر حصه العوضی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 25-45]
د
-
درس عربی
علل بیانگیزگی و ضعف دانشآموزانِ مقطع دومِ متوسطه در درس عربی از دیدگاه معلمان ناحیۀ سه شهر قم [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 62-87]
-
دلالات صرفیة
" المناهی اللفظیة و السخریة فی شعر مظفر النواب بدراسة دلالیة و لغویة " [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-237]
-
دلالات معجمیة
" المناهی اللفظیة و السخریة فی شعر مظفر النواب بدراسة دلالیة و لغویة " [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-237]
-
دیالکتیک شهر و روستا
واکاوی مقوله تقابل دوگانهی شهر و روستا در شعر محمد الماغوط [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-144]
ذ
-
ذاکرة الجسد
شخصیتپردازی چهرههای مقاومت در رمان ذاکرة الجسد احلام مستغانمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-81]
ر
-
رابطین
تجلی سویههای زهداندیشی در شعر و اندیشه غزال اندلسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 105-120]
-
راهحلها
بررسی فرایند آموزش زبان عربی در کشورهای اروپایی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 38-52]
-
رثا
کارکرد دلالتی ضمایر در رثائیات حسینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-24]
-
رمان
شخصیتپردازی چهرههای مقاومت در رمان ذاکرة الجسد احلام مستغانمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-81]
-
رموز
أصل اللغة مقاربة لسانیة [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 177-193]
-
روابط همنشینی
معناشناسی توصیفی ماده «خلف» در قرآن کریم بر محور روابط همنشینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 46-61]
-
روشهای تدریس زبان عربی
بررسی فرایند آموزش زبان عربی در کشورهای اروپایی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 38-52]
-
رویکرد ارتباطی
تحلیل محتوای کتاب «عربی زبان قرآن پایه هفتم، متوسطه اول» از منظر میزان انطباق تمارین کتاب با برنامه درسی و رویکرد ارتباطی آموزش زبان (مورد پژوهشی: مجموع تمارین کتاب) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 145-162]
ز
-
زبانشناسی
نقد و .بررسی محتوای کتب درسی عربی دوره دوم متوسطه دوم از نظر زبانشناسی. [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 196-213]
-
زبان عربی
رویکرد غوطهوری تعاملی و اثربخشی آن بهعنوان یک استراتژی جهانی در آموزش زبان عربی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 139-153]
-
زبان عربی
بررسی چالشها و راهکارهای آموزش مجازی درس عربی در ایام کرونا [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-37]
-
زبان عربی
چالشهای آموزش زبان عربی در مدارس ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 184-195]
-
زهد
تجلی سویههای زهداندیشی در شعر و اندیشه غزال اندلسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 105-120]
-
زهداندیشی
تجلی سویههای زهداندیشی در شعر و اندیشه غزال اندلسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 105-120]
-
زیباییشناختی
خوانشی زیباشناختی از آرای نقدی شفیعی کدکنی و عزالدین اسماعیل به موسیقی شعر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 121-138]
س
-
ساختار بلاغی
بررسی ساختار نحوی و بلاغی " لیت" در قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 113-128]
-
ساختار نحوی
بررسی ساختار نحوی و بلاغی " لیت" در قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 113-128]
-
سبکشناسی
واکاوی سبکشناسانه در قصیدهی «الجسر» از محمود درویش براساس ادبیات پایداری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 88-104]
ش
-
شخصیت
شخصیتپردازی چهرههای مقاومت در رمان ذاکرة الجسد احلام مستغانمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-81]
-
شخصیتپردازی
شخصیتپردازی چهرههای مقاومت در رمان ذاکرة الجسد احلام مستغانمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-81]
-
شریف رضی
کارکرد دلالتی ضمایر در رثائیات حسینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-24]
-
شعر کودک
زیباشناختی درونمایههای شعرکودکونوجوان قطری- نمونه پژوهش- شعر حصه العوضی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 25-45]
-
شعر معاصر عرب
واکاوی مقوله تقابل دوگانهی شهر و روستا در شعر محمد الماغوط [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-144]
-
شعر معاصرعربی
خوانشی بر قصیدة سرود باران (أنشودة المطر) سرودهی بدر شاکر السیاب از منظر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 97-112]
-
شفیعیکدکنی
خوانشی زیباشناختی از آرای نقدی شفیعی کدکنی و عزالدین اسماعیل به موسیقی شعر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 121-138]
-
شهرستان قم
علل بیانگیزگی و ضعف دانشآموزانِ مقطع دومِ متوسطه در درس عربی از دیدگاه معلمان ناحیۀ سه شهر قم [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 62-87]
ض
-
ضعف
علل بیانگیزگی و ضعف دانشآموزانِ مقطع دومِ متوسطه در درس عربی از دیدگاه معلمان ناحیۀ سه شهر قم [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 62-87]
-
ضمایر
کارکرد دلالتی ضمایر در رثائیات حسینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-24]
ط
-
طوقُ الطهاره
تحلیل اجتماعی عناصر رمان طوق الطهاره از محمد حسن علوان با توجه ویژه به تکنیکهای روایتگری و زاویه دیدِ اول شخص داستان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-183]
ع
-
عربی
چالشها و موانع معادلیابی در برگردانهای عربی به فارسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
عربی زبان قرآن
تحلیل محتوای کتاب «عربی زبان قرآن پایه هفتم، متوسطه اول» از منظر میزان انطباق تمارین کتاب با برنامه درسی و رویکرد ارتباطی آموزش زبان (مورد پژوهشی: مجموع تمارین کتاب) [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 145-162]
-
عزالدین اسماعیل
خوانشی زیباشناختی از آرای نقدی شفیعی کدکنی و عزالدین اسماعیل به موسیقی شعر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 121-138]
-
عناصر داستان
تحلیل اجتماعی عناصر رمان طوق الطهاره از محمد حسن علوان با توجه ویژه به تکنیکهای روایتگری و زاویه دیدِ اول شخص داستان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-183]
غ
-
غزال اندلسی
تجلی سویههای زهداندیشی در شعر و اندیشه غزال اندلسی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 105-120]
-
غوطهوری تعاملی
رویکرد غوطهوری تعاملی و اثربخشی آن بهعنوان یک استراتژی جهانی در آموزش زبان عربی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 139-153]
ف
-
فارسی
چالشها و موانع معادلیابی در برگردانهای عربی به فارسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
فهد العسکر
مقایسه رویکرد فهد العسکر و پروین اعتصامی به مسائل اجتماعی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 82-96]
ق
-
قرآن
معناشناسی توصیفی ماده «خلف» در قرآن کریم بر محور روابط همنشینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 46-61]
-
قرآن کریم
بررسی ساختار نحوی و بلاغی " لیت" در قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 113-128]
ک
-
کارکرد معنایی
کارکرد دلالتی ضمایر در رثائیات حسینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 9-24]
-
کتاب عربی
نقد و .بررسی محتوای کتب درسی عربی دوره دوم متوسطه دوم از نظر زبانشناسی. [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 196-213]
-
کتب درسی
نقد و .بررسی محتوای کتب درسی عربی دوره دوم متوسطه دوم از نظر زبانشناسی. [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 196-213]
ل
-
لیت
بررسی ساختار نحوی و بلاغی " لیت" در قرآن کریم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 113-128]
م
-
ماده خلف
معناشناسی توصیفی ماده «خلف» در قرآن کریم بر محور روابط همنشینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 46-61]
-
محتوا
نقد و .بررسی محتوای کتب درسی عربی دوره دوم متوسطه دوم از نظر زبانشناسی. [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 196-213]
-
محمد الماغوط
واکاوی مقوله تقابل دوگانهی شهر و روستا در شعر محمد الماغوط [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 129-144]
-
محمود درویش
واکاوی سبکشناسانه در قصیدهی «الجسر» از محمود درویش براساس ادبیات پایداری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 88-104]
-
مدارس ایران
چالشهای آموزش زبان عربی در مدارس ایران [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 184-195]
-
مسائل اجتماعی
مقایسه رویکرد فهد العسکر و پروین اعتصامی به مسائل اجتماعی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 82-96]
-
مضامین اجتماعی و اخلاقی
زیباشناختی درونمایههای شعرکودکونوجوان قطری- نمونه پژوهش- شعر حصه العوضی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 25-45]
-
مظفر النواب
" المناهی اللفظیة و السخریة فی شعر مظفر النواب بدراسة دلالیة و لغویة " [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-237]
-
معادلیابی
چالشها و موانع معادلیابی در برگردانهای عربی به فارسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 9-22]
-
معناشناسی
معناشناسی توصیفی ماده «خلف» در قرآن کریم بر محور روابط همنشینی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 46-61]
-
مقطع متوسطه
علل بیانگیزگی و ضعف دانشآموزانِ مقطع دومِ متوسطه در درس عربی از دیدگاه معلمان ناحیۀ سه شهر قم [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 62-87]
-
موانع
بررسی فرایند آموزش زبان عربی در کشورهای اروپایی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 38-52]
-
موسیقی شعر
خوانشی زیباشناختی از آرای نقدی شفیعی کدکنی و عزالدین اسماعیل به موسیقی شعر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 121-138]
-
میهندوستی
تحلیل میهندوستی و آزادیخواهی در اشعار احمد محرم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 53-67]
ن
-
نشأة
أصل اللغة مقاربة لسانیة [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 177-193]
-
نظام
أصل اللغة مقاربة لسانیة [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 177-193]
-
نظام آموزشی
بررسی چالشها و راهکارهای آموزش مجازی درس عربی در ایام کرونا [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 23-37]
-
نقد ادبی
خوانشی زیباشناختی از آرای نقدی شفیعی کدکنی و عزالدین اسماعیل به موسیقی شعر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 121-138]
و
-
وطن
واکاوی سبکشناسانه در قصیدهی «الجسر» از محمود درویش براساس ادبیات پایداری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 88-104]
ه
-
همبستگی
تحلیل میهندوستی و آزادیخواهی در اشعار احمد محرم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 53-67]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد